Technisch beheer
Vastgoed Beheer Plan biedt u een volledige ontzorging op het gebied technisch beheer door onze samenwerking met Van Wijnen, woning- en utiliteitsbouw. Zo wordt in overleg met u als opdrachtgever het beleid bepaald. De technisch managers denken daarbij graag met u mee, zodat zij u ook advies kunnen geven op zowel tactisch als strategisch niveau. Hierdoor kunt u als eigenaar weloverwogen beslissingen nemen. Tevens coördineren wij graag het volledige onderhoud van uw vastgoed voor u, voor zowel het dagelijks onderhoud, als ook het planmatig (strategisch) onderhoud.
24/7 at your service
Wanneer een huurder tijdens de looptijd van de huurovereenkomst technische onvolkomenheden constateert aan de woning, kan hiervan 24/7 melding worden gemaakt via 088-730 3300. Door de servicedesk van Van Wijnen wordt de klacht geïnventariseerd en geprioriteerd zodat er direct een herstelafspraak kan worden ingepland. Met 24 vestigingen is Van Wijnen altijd dichtbij.
Planmatig onderhoud (optioneel)
Het planmatig en strategisch onderhoud wordt optioneel in overleg met de opdrachtgever opgesteld, zodat de technisch manager een meerjaren onderhoudsplanning op kan stellen, om daarmee de beheersing van de onderhoudskosten op langere termijn helder te stellen. Het te voeren onderhoudsbeleid kan hierdoor op de toekomstige onderhoudskosten afgestemd worden. Zo kan men bijvoorbeeld bij noodzakelijk onderhoud vroegtijdig budget vrijmaken of reserveren, of worden overige onderhoudswerkzaamheden aangepast of verschoven. Op deze wijze wordt er door Vastgoed Beheer Plan een gespreid onderhoudsbeleid gevoerd waardoor u niet onverwacht voor hoge uitgaven komt te staan.
Ons technisch beheer realiseren wij door de volgende details voor u uit te voeren:
- Verrichten van mutatie inspectie en klachteninspectie
- Opstellen van inspectierapporten
- Verrichten van periodieke en preventieve inspecties
- Afhandeling klachtenonderhoud
- Opstellen meerjaren onderhoudsplanning
- Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
- Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
- Controle ingediende nota’s
- Verzorgen van nieuwbouwopleveringen en het afhandelen van garantieverplichtingen
- Afsluiten en marktconform houden van onderhoudscontracten
(CV installaties, liften, glasbewassing en schoonmaak, tuinonderhoud, etc. ) - Begeleiden van grotere renovatieprojecten.
Pakketten
Behoud overzicht en controle en verkrijg financiële zekerheid door het beheer zonder risico uit te besteden. Hoeveel zekerheid en service? U bepaalt welk pakket voor welk object geldt!
Lite
Basic
Premium
Facturatie huur
- Digitale facturatie huurpenningen
- Particulieren 14 dagen voor vervaldatum
- Zakelijk 30 dagen voor vervaldatum
Gebruik Derdengeldenrekening
- Gebruik van Stichting Derdengeldenrekening
- voor een veilige huurstroom
Uitbetalen huur binnen 24 uur
- Vanaf de eerste van de maand uitbetaling huur
- 1 dag na ontvangst huurbetaling
- Digitaal versturen huurspecificatie aan verhuurder
Borgbeheer
- Wij factureren en beheren uw borg
- In onze Stichting Derdengelden
- uitbetalen borg 30 dagen na einde huurovereenkomst
- verzorgen aanvraag Borggarantie
- Borggarantie geeft maximaal 3 maanden garantie
Huur indexatie
- Het indexeren van de huur
- verhoging inkomensafhankelijk, CBS of op maat
- digitaal versturen indexatiebrief 66 dagen voor indexatie
Debiteurenbeheer en incasso
- versturen 15 dagen aanmaning
- telefonisch herinneren
- verzorgen buiten- en gerechtelijk incassotraject
Online beheer applicatie
- Real time data
- Totaalinzicht portefeuille
- Dossier inzage per object
- Screening en rapportage van kredietwaardigheid huurders
- Rapportages genereren
- Dashboard
technischbeheer 24/7 storingsdienst
Verrekenen en uitbetalen facturen
- onderhoudsnota's, VvE bijdragen of andere facturen laten verrekenen en uitbetalen
Commercieel beheer
- Zoeken en contracteren huurders
Check in en check out van huurder
Screening huurders
- naar wens realtime huurders screenen
- per screening €12,40 excl BTW
Bent u klaar om het nieuwe vastgoedbeheer door te voeren?
Klantgericht ondernemen is bij Vastgoed Beheer Plan de basis van ons vastgoedbeheer. Het reactief reageren op klanten, wordt door ons proactief ingezet.
Wij werken als efficiënte dienstverlener van de eindgebruiker en voegen waarde toe door het leveren en hanteren van service en gedragsregels. Daarbij staan uw huurders voorop, zij zijn ons directe contact.